آخرین اخبار
    

    تبلیغات تاثیر گذار

    تبلیغات تاثیر گذار

     

     

     

    تبلیغات تاثیر گذار

    تبلیغات تاثیر گذار

     مزایای تبلیغات اینترنتی نسبت به روش سنتی:

    کاهش هزینه

    تبلیغات در روزنامه، تلوزیون و سایر روش‌های مشابه، هزینه‌ی بسیار زیادی دارند در حالی که تبلیغات اینترنتی به لحاظ قیمت حتی برای جوانان تازه وارد شده به حوزه‌ی کارآفرینی نیز عملی است.

     

    نتیجه آنی

    در صورت استفاده از تبلیغات سنتی، به هفته ها و شاید ماه ها زمان نیاز است تا اثرات آن را ببینیم در حالی که تبلیغات اینترنتی نتایج سریعی دارند.

     

    فراتر از این، می توان جزئیات نتایج از قبیل تعداد بازدیدکنندگان، بهترین زمان روز برای تبلیغ، نرخ تبدیل تبلیغات و نرخ پرش از سایت را مشاهده کرد و این نتایج آنی شما را در تصمیم گیری سریع و بدون اتلاف زمانی کمک می‌کند.

     

    گسترش و تقویت برند

    با توجه به محدودیت فضا و فرصت در تبلیغات سنتی، تبلیغات اینترنتی به تقویت برند و گسترش آن کمک می‌کند. با فضایی که اینترنت به شما می‌دهد، می‌توانید تصویر پایداری از شرکت خود خلق کنید و این چیزی‌ست که تبلیغ در رادیو یا روزنامه به شما نمی‌دهند.

     

    غیرمزاحم بودن

    مزیت تبلیغات اینترنتی این است که در این روش شما می‌توانید هر زمان که بخواهید ایمیل‌های تبلیغاتی را غیرفعال کنید یا از صفحه‌ی اجتماعی مربوط به برند مشخصی خارج شوید. درواقع تبلیغات دیجیتال کمتر آزاردهنده اند.

     

    نمایش بیشتر

    امروزه نمی‌توان ادعا کرد که تبلیغات در تلوزیون یا روزنامه به دید اکثریت افراد می‌رسد. هرگونه ابزار تبلیغات سنتی تنها محدود به موقعیت مکانی مشخصی است در حالی که تبلیغات اینترنتی قابلیت پوشش دهی تمام دنیا را دارد.

     

    نرخ مشارکت بالا

    در تبلیغات سنتی نمی‌توان با مخاطب تعامل واقعی داشت و باید قبل از برنامه‌ریزی برای مرحله‌ی بعد، منتظر پاسخ و واکنش مخاطب بود که این فرآیندی طولانی و کسل‌کننده است. تبلیغات اینترنتی، به شما اجازه می‌دهد به صورت آنی با مخاطب خود تعامل داشته باشید که این مساله نیازمند کار بیشتر از سوی شما و سرمایه گذاری مضاعف در بخش روابط عمومی ست.

     

    مناسب برای تمامی سطوح

    برای رسیدن به بالاترین میزان سود از تبلیغات اینترنتی، نباید نگران سطح و اندازه‌ی کسب و کار خود باشید درحالی که عموما در تبلیغات سنتی کسب و کارهای کوچک زیان می کنند. رشد گستردگی در سطح مجازی نیاز به تعداد زیادی افراد ندارد.

     

    تحلیل آسان

    به کمک ابزار Google Analytics شما می‌توانید مشخص کنید چه چیز برای شما مفید و چه چیزی غیرمفید است. از این طریق می‌توان ترافیک ورودی، نرخ پرش، نرخ تبدیل، سود و گرایش عمومی مخاطبین را در لحظه بررسی کنید و این مساله استفاده‌کنندگان از تبلیغات اینترنتی را یک قدم جلوتر از بقیه می‌دارد.

     

    پالایش استراتژی

    هدف اصلی تحلیل در لحظه، تصمیم گیری درست در لحظه است. وقتی بر شرایط مسلط باشیم، فرصت تغییر و ارتقاء وضعیت از بد به خوب را داریم اما در تبلیغات آفلاین این امکان مقدور نیست و نتایج، بسیار دیر به دست می‌آید.

     

    مزیت تبلغات در وب سایت

    تبلیغات شما بر روی وب‌سایت‌های فارسی در معرض دید میلیون‌ها نفر قرار می‌گیرد در وب سایت ما جایگاهی برای تبلیغات وجود دارد. ما آگهی‌های شما را در وب سایت نمایش می‌دهیم. تبلیغات بنری روشی موثر برای بالا بردن خدمات شماست؛ همچنین با توجه به تعداد نمایش بالای آگهی‌ها، این روش منجر به برندسازی می‌شود.

    تبلیغات بنری یکی از راه‌های مناسب برای معرفی محصول و خدمات شماست. در این نوع تبلیغات به واسطه‌ی دیده شدن برند شما، حتی اگر کلیکی صورت نگیرد، به صورت پیشفرض باعث افزایش آگاهی (Awareness) درباره‌ی برند شما خواهد شد. شما حتی می‌توانید در کنار معرفی محصول و خدمات‌تان، پیشنهاد و تخفیف‌های خود را نیز به جامعه بزرگی نمایش دهید. 

     

    مزیت تبلیغات چاپی

    امروزه جامعه جهانی به تکنولوژی اعتیاد دارند و بدون تکنولوژی راحت نیستند و احساس خلا می‌کنند. برخی اعتقاد دارند که در صنعت تبلیغات، تبلیغات چاپی مرده است، زیرا کل دنیا و زندگی مردم به اینترنت منتقل شده است.

     

    اما این عقیده اصلا درست نیست.

     

    چاپ هنوز زنده و قدرتمندتر از قبل است. درحقیقت، تبلیغ کننده‌هایی که بخشی از بازاریابی خود را به چاپ اختصاص می‌دهند، نرخ توجه به آن‌ها پتانسیل بیشتری دارد. ما در اینجا فقط شش مورد از مزایای تبلیغات چاپی را آورده ایم.

     

    ۱- ایجاد اعتماد به‌نفس بالا

    محصولات چاپی که با کیفیت بالا و به طور مداوم به خوانندگان ارائه می‌شوند، ایجاد اعتبار می‌کنند و تبلیغ کنندگان به سادگی از این اعتبار سودمند می‌شوند. این به این معنی است که تبلیغات چاپی، شما را کاملا قابل اعتماد نشان می‌دهند، که باعث فروش بیشتر و آسان‌تر می‌شود.

     

    ۲- چاپ روانشناسی ایجاد می‌کند

    بررسی ها نشان می‌دهد کسانی که دیگران را قادر می‌سازند تا از خدمات شما استفاده کرده یا از شما خرید کنند، تحت تاثیر تبلیغات چاپی قرار می‌گیرند. این تعداد در مجلات ۵۱ درصد و در روزنامه‌ها ۵۳ درصد هستند.

     

    ۳- خوانندگان تبلیغات چاپی توجه بیشتری دارند

    عصر دیجیتال، تا حد زیادی توجه انسان را به خود جلب کرده است. ما درحال گشت و گذار در وب با شش تب باز در مرورگر هستیم و در همین حال یک ایمیل برای ما فرستاده می‌شود و یکی دیگر پیام کوتاه می‌فرستد و در تلویزیون هم سریال پخش می‌شود. بنابراین به علت هجوم تبلیغات دیجیتالی زیادی که در اطراف ما اتفاق می‌افتد، آن‌ها را به سادگی نمی‌پذیریم و سخت در ما اثر می‌گذارند.

     

    از سوی دیگر، معمولا خوانندگان نشریات و محصولات چاپی، در هنگام مطالعه مجله یا روزنامه، کار دیگری انجام نمی‌دهند و باعث می‌شود بیشتر به سمت تبلیغات درون آن‌ها جلب شوند.

     

     

    ۴- مردم بعد از قطع ارتباط با فناوری به سمت رسانه چاپی می‌روند

    قبلا به این موضوع اشاره کردیم که ما به تکنولوژی اعتیاد داریم، اما به جدا شدن و دل کندن هم عادت داریم. هنگامی که ارتباط ما از دنیای دیجیتال و مجازی قطع شود، تمایل داریم که رسانه‌های چاپی را به عنوان سرگرمی و تعامل انتخاب کنیم.

     

    ۵- تبلیغات چاپی گزینه‌های بیشتر و انعطاف پذیرتری ارائه می‌دهند

    تبلیغات چاپی به شما اجازه می‌دهند مخاطبانتان را هدف قرار دهید. می‌توانید بخش‌هایی از روزنامه یا مجله را که مخاطبانتان بیشتر می‌خوانند انتخاب کنید یا تصمیم بگیرید که تبلیغات شما در مجلات تخصصی ارائه شود یا مقالاتی که به مکان‌های خاص جغرافیایی اختصاص دارند. حتی می‌توانید مشخص کنید آگهی‌تان در روزنامه چهارشنبه چاپ شود یا شنبه.

     

    فراتر از این، چاپ به شما اجازه می‌دهد تا با ارائه تبلیغات تمام صفحه، نیم صفحه یا هر اندازه دیگر، کمپین های خودرا متناسب با بودجه خود تنظیم کنید. و در نهایت، تبلیغ در محصولات چاپی به این معنی است که برای فضای تبلیغی خود با یک انسان کار می‌کنید نه با یک الگوریتم.

     

    ۶- تبلیغات چاپی به اقدام منجر می‌شوند

    طبق گزارش‌ها، ۶۵ درصد از خوانندگان محصولات چاپی، معمولا پس از مشاهده‌ی آگهی، اقدامات خاصی را انجام می‌دهند. به عنوان مثال، افرادی که تبلیغی را از یک فروشگاه موادغذایی مشاهده کردند، احتمال خرید آنان ۶ برابر بیشتر از میانگین فروش آن محصول شد.

    همانطور که در ابتدا ذکر شد، زمانی که بین تبلیغات چاپی و دیجیتال هماهنگی ایجاد شود، نتایج شگفت انگیز می‌شود. استفاده از کدهای QR و سایر ویژگی های تعاملی در تبلیغات چاپی، به ایجاد پلی بین تبلیغات چاپی و دیجیتال منجر می‌شود. آگهی هایی که شامل دانلود رایگان یا آدرس شبکه‌های اجتماعی هستند، تعامل با برندهای آنلاین را افزایش داده و به ترافیک سایت و ایجاد آگهی‌های دیگر کمک می‌کنند.

    مدیران شرکت ها ، صاحبان مشاغل ، کسبه و اصناف مختلف تبلیغات تاثیر گذار را با با ما تجربه کنید.

    درج آگهی مزایده ، آگهی مناقصه ، آگهی استخدامی ، آگهی خدمات و ... در مطبوعات و نشریات معتبر و بربازید کشور برای زمان نا محدود 

    برای مشاوره و ارسال تبلیغات با ما تماس نمایید.

    09360876222

    09119720216

    ارسال این مطلب به دوستان
    انتخاب محتوای ارسالی: عنوان مطلب خلاصه مطلب
    نام شما: آدرس ایمیل:
    بازدید کننده عزیز, شما هنوز به عضویت سایت در نیامده اید.
    پیشنهاد می کنم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید.
    اطلاعات
    برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به روزنامه گلستان نو می باشد. [ طراحی ، اجرا و پشتیبانی : سفارش دات نت ]