تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۶
کد خبر : 3776

بهمن لک زائی فرد مسؤول قرارگاه رسانه ای بنیاد نیمروز در غرب استان تهران

امام خامنه ای ( مدظله العالی ) :  اگر غلطی از سردمداران رژیم صهیونیستی سر بزند، جمهوری اسلامی «تل‌آویو» و «حیفا» را با خاک یکسان خواهد کرد.

امام خامنه ای ( مدظله العالی ) :   اگر غلطی از سردمداران رژیم صهیونیستی سر بزند، جمهوری اسلامی «تل‌آویو» و «حیفا» را با خاک یکسان خواهد کرد.
امروزه شاهد هستیم بحمد الله و المنه در ظل عنایات قطب عالم امکان حضرت حجت ( ارواحنا له الفداء ) تحولات عظیمی در حال رخ دادن است و قدرت دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به فرماندهی منجی نهضت بیداری اسلامی و قائد عظیم الشأن انقلاب و ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ( مدظله العالی) موجب رعب و شکستن هیمنه سران رژیم منحوس صهیونیستی و آمریکای جنایتکار شده است .

بهمن لک زائی فرد کارشناس مسائل حوزه حقوق و مشاور عالی دکتر سید جلال شمس نجفی در شرق کشور با صدور پیامی در راستای عملیات وعده صادق و حمله پهبادی و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع شجره خبیثه اسرائیل طی یادداشتی اختصاصی نوشت :

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیم

«‏وَ ما رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ وَ لٰکِنَّ اَللّٰهَ رَمیٰ»

امام خامنه ای ( مدظله العالی ) :

اگر غلطی از سردمداران رژیم صهیونیستی سر بزند، جمهوری اسلامی «تل‌آویو» و «حیفا» را با خاک یکسان خواهد کرد.

عملیات هوشمندانه و مسرت بخش نهاد سماوی سپاه پاسداران شجره طیبه انقلاب اسلامی ( صانهم الله عن مکائد و من فتن الزمان و طوارق الحدثان ) در پاسخ به جنایت‌های اشمئزاز برانگیز شجره ملعونه رژیم پوشالی صهیونیستی ( خذلهم الله جل جلاله ) که مغایر ماده ۲۹ کنوانسیون روابط دیپلماتیک ۱۸ آوریل ۱۹۶۱ وین و خلاف قوانین حقوق بین‌المللی و کنسولگری ، سفارت جمهوری اسلامی ایران را در دمشق مورد حملات پهبادی قرار داد و منجر به شهادت فرماندهان عالیرتبه نیروی قدس سپاه پاسداران گردید و متعاقباً نیروهای غیور هوافضای سپاه پاسداران در اقدامی تحسین برانگیز با حملات پهبادی و موشکی در دارالحرب تشفی قلوب متألم ملت شریف ایران ، جبهه مقاومت و مستضعفان جهان اسلام را فراهم نمودند که با این اقدام حماسه آفرین آیه شریفه « فَمَنِ اعْتَدی عَلَیْکُمْ فَاعْتَدُوا عَلَیْهِ بِمِثْلِ مَا اعْتَدی عَلَیْکُمْ » عینیت یافت .

صاحب نظران دیپلماسی و افکار عمومی امروزه شالوده ضدیت و عداوت دولت متخاصم ایالات متحده آمریکا و سگان هار صهیونیستی را هویت اسلامیت و جمهوریت نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت عاشورایی و سرافراز ایران می دانند که خود عامل حرکت نهضت بیداری اسلامی در منطقه و جهان است .

دفاع صریح از مبانی و اصول مواضع اسلام در مقابل نقض فاحش از سوی این رژیم جعلی نسبت به اشغال ممالک اسلامی و سیاست های خصمانه نسبت به اسلام و ایستادگی در برابر ایدئولوژی‌های وخیم اسلام هراسی این شجره‌ی خبیثه امری مسلم است که انتفاضه نهضت های بیداری امت اسلامی را می طلبد.

مع ذالک با ضرس قاطع عرض می کنم مؤلفه حیاتی و حائز اهمیت در نظام مقدس مبارزه با اندیشه های الحادی و نقطه عطف زمینه آمادگی جامعه بشریت برای ظهور حضرت الحجه القائم المنتظر المهدی ( عج ) به پرچم داری فرماندهی معزز کل قوا و شخصیت جامع‌الاطراف و جامع الاضداد حضرت سید الاعلام حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه ای ( مدظله العالی ) است .

امروزه شاهد هستیم بحمد الله و المنه در ظل عنایات قطب عالم امکان حضرت حجت ( ارواحنا له الفداء ) تحولات عظیمی در حال رخ دادن است و قدرت دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به فرماندهی منجی نهضت بیداری اسلامی و قائد عظیم الشأن انقلاب و ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ( مدظله العالی) موجب رعب و شکستن هیمنه سران رژیم منحوس صهیونیستی و آمریکای جنایتکار شده است .

سردمداران نظام سلطه می دانند آن عاملی که جنبش نهضت های اسلامی را علیه سلطه سیاسی قدرت های پوشالی دنیا بیدار ساخت و معادلات جهانی را بر هم زد صبغه اسلامی شجره طیبه انقلاب اسلامی بود .

رجای واثق و وثوق صادق داریم در راستای تحقق وعده صادق که رهبر حکیم انقلاب فرموده اند که اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید ان شاء الله تعالی رزمندگان غیور بدون مرز نیروی قدس سپاه پاسداران در ذیل فراست و کیاست و منویات حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ( صدر فضلاء الزمان ) در حفاظت از آرمان های قدس شریف با انگیزه‌ای قوی‌تر و اراده‌ای پولادین و صلابتی سلیمانی‌ وار ضمن ازاله فاتحانه محتوم ایادی متحارب و اضمحلال و امحا عناد شرارت بار جامعه استکبار و نظام سلطه و سفاکان مزدور و سران پلید رژیم غاصب صهیونیستی تشفی قلوب ملت عزیز فلسطین و سایر ملل مسلمان را فراهم سازند .

در خاتمه از ساحت قدوسیت و عنایات عالیه و حسن التفات حضرت حق جل جلاله و تعالی و توجهات سامیه حضرت بقیه الله الاعظم ( عجل الله تعالی فرجه الشریف ) فوز عظیم و سطوت اسلام و مسلمین را در آفاق و اقطار عالم مسئلت می نمایم .

و آخر دعوانا ، اللهم انصره و انتصر به لدینک، و انصر به اولیائک و اولیائه و شیعته و انصاره، و اجعلنا منهم

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.