تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۸
کد خبر : 3344

اونق رئیس شورای هماهنگی نمایندگان :اهدای آرامش به جامعه با بیمه نامه های ۲۸۳۲ نمایندگی بیمه استان

اونق رئیس شورای هماهنگی نمایندگان :اهدای آرامش به جامعه با بیمه نامه های ۲۸۳۲ نمایندگی بیمه استان

رئیس شورای هماهنگی نمایندگان شرکت‌های بیمه گلستان تاکیدکرد: اهدای آرامش به جامعه با صدور بیمه نامه در بیش از ۲۸۰۰ نمایندگی حقیقی و حقوقی بیمه استان   رئیس شورای هماهنگی نمایندگان شرکت‌های بیمه استان گلستان از تلاش جمعی مدیران و پرسنل افزون بر ۲ هزار و هشتصد و سی و دو نمایندگی حقیقی و حقوقی

رئیس شورای هماهنگی نمایندگان شرکت‌های بیمه گلستان تاکیدکرد:

اهدای آرامش به جامعه با صدور بیمه نامه در بیش از ۲۸۰۰ نمایندگی حقیقی و حقوقی بیمه استان

 

رئیس شورای هماهنگی نمایندگان شرکت‌های بیمه استان گلستان از تلاش جمعی مدیران و پرسنل افزون بر ۲ هزار و هشتصد و سی و دو نمایندگی حقیقی و حقوقی شرکت‌های بیمه در سطح استان برای اهدای آرامش و اطمینان به مردم با صدور انواع بیمه نامه ها خبر داد.

یحیی آذری،خبرنگار

به گزارش نیمروز گلستان اونق رئیس شورای هماهنگی نمایندگان شرکت‌های بیمه استان گلستان که در همایش بیمه ای که به ابتکار این شورا بمناسبت هفته بیمه در محل کانون طه گرگان برگزار شد سخن میگفت ضمن خیر مقدم به مدعوین و فعالان صنعت بیمه استان به ارائه گزارشی از اقدامات‌ و فعالیتهای بیمه ای در استان گلستان پرداخت و اظهارکرد: قبل از سخنی لازم میدانم به نمایندگی از صنعت بیمه استان گلستان ضمن خوش آمد خدمت همه حضار گرامی، از حضور جناب آقای حیدری معاون محترم بیمه مرکزی، مدیرعامل محترم بیمه البرزو هئیت همراه ،مدیران اجرایی و دست اندرکاران صنعت بیمه و نماینده محترم مردم شریف در مجلس شورای اسلامی و همه عزیزان حاضر در جلسه تقدیر و تشکر فراوان دارم و از تلاش های دلسوزانه همه دوستان بابت این حضور و حمایت و کمک های ایشان به صنعت بیمه استان و نیز ترویج فرهنگ بیمه در سطح استان صمیمانه سپاسگزاریم.

رئیس شورای هماهنگی صنعت بیمه استان در ادامه با بیان گزارش آماری از وضعیت صنعت بیمه در سطح استان و کشور اظهارکرد:از مجموع گردش صنعت بیمه در سطح کشور در سال ۱۴۰۱ به مبلغ ۱۷۶ همت سهم صنعت بیمه در سطح استان در سال ۱۴۰۱ مبلغ ۲ هزار و ۵۰۰ همت بود. که رقمی معادل ۱٫۴۴ % از کل پرتفوی سطح کشور میباشد.

وی افزود: خسارت پرداختی صنعت بیمه در سطح کشور طی سال ۱۴۰۱ حدود ۱۰۱ همت بود که از این میزان مجموع خسارت پرداختی صنعت بیمه در سطح استان سال ۱۴۰۱ حدود هزار و ۶۰۰ همت بوده که رقمی معادل ۱٫۵۷% از کل خسارت پرداختی کل کشور را بخود اختصاص داده است.

اونق همچنین با اشاره به ضریب خسارت ۸۰ درصدی صنعت بیمه در سطح کشور در سال ۱۴۰۱ رقم ضریب نفوذ بیمه در سطح استان را معادل ۲٫۰۶ اعلام کرد.

وی تصریح کرد: از مجموع تعداد ۳۸ شرکت بیمه در سطح کشور که مجوز فعالیت دارندو با ۱۴۱۳ شعبه در حال خدمت رسانی هستنددر سطح استان گلستان ۲۳ شرکت بیمه و صندوق تامین خسارات دارای دفتر مستقل هستند که با ۳۴ شعبه در حال خدمت رسانی به مردم عزیز استان هستند.

اونق در ادامه از فعالیت تعداد نمایندگان بیمه در استان گلستان یاد کرد و افزود: تعداد ۲۸۳۲ نماینده ‘حقیقی و حقوقی در سطح استان در حال فعالیت هستند. که حدود ۲٫۸ % از کل کشور میباشد همچنین در کشور تعداد ۱۲۴۴ کارگزاری بیمه در حال فعالیت میباشندکه از این تعداد ۲۰ کارگزاری حقیقی و حقوقی در سطح استان در حال فعالیت هستند.

وی در خاتمه با قدردانی از تلاش و زحمات همه همکاران و مدیران ارشد استانی نمایندگی بیمه استان و پرسنل سختکوش در دفاتر خدمات نمایندگی گفت :در نهایت نیز سر تعظیم فرود میاریم به همه عزیزان همکار که با صدور بیمه نامه آرامش را به جامعه اهدا مینمایند همچنین لازم میدانم از همه مسئولین استانی و اجرایی عزیز که در راستای توسعه صنعت بیمه استان از هیچ کمک و یاری به این مهم دریغ نکردند صمیمانه تقدیر و تشکر دارم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.