تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۳
کد خبر : 4586

با آغاز عملیات اجرایی ۲۶۰۰ واحد مسکونی شهرستان، پروژه های عمرانی اقتصادی گرگان با حضور مسئولان افتتاح یا کلنگ زنی شد

با آغاز عملیات اجرایی ۲۶۰۰ واحد مسکونی شهرستان، پروژه های عمرانی اقتصادی گرگان با حضور مسئولان افتتاح یا کلنگ زنی شد
فرماندار شهرستان گرگان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۶۰۰ واحد مسکونی روستایی و شهری ،از افتتاح یا کلنگ زنی پروژه های عمرانی، اقتصادی گرگان در هفته دولت خبر داد.

با آغاز عملیات اجرایی ۲۶۰۰ واحد مسکن شهرستان در هفته دولت پروژه های عمرانی اقتصادی در گرگان طی مراسمی متمرکز با حضور جمعی از مسئولان افتتاح یا کلنگ زنی شد.

به گزارش نیمروز گلستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان گرگان، اسماعیل نادری فرماندار شهرستان گرگان در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی هفته دولت طی سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام انقلاب اسلامی، شهدای والامقام دولت، شهدای رجایی و باهنر، شهید آیت الله رئیسی و شهدای خدمت، اظهار داشت: همزمان با هفته دولت ۲۵۲ پروژه عمرانی و اقتصادی و اشتغالزایی شهرستان گرگان با مجموع اعتبار ۴۹ هزار و ۳۹۲ میلیارد ریال با حضور استاندار گلستان به صورت متمرکز در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

نادری افزود: این طرح‌ها در حوزه‌های نهضت ملی مسکن، آب رسانی، برق رسانی، کشاورزی و منابع طبیعی، خدماتی، راه سازی، مخابراتی و هادی روستایی است وی افزود: از این تعداد ۲۲۴ پروژه عمرانی، خدماتی دولتی و زیربنایی و ۲۸ طرح اقتصادی و تولیدی خصوصی است.

فرماندار گرگان اظهار کرد:بمناسبت هفته دولت تعداد ۲۲۱ پروژه در شهرستان گرگان با ۴۵ هزار و ۴۰۶میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری می‌رسد همچنین ۳۱ پروژه هم عملیات اجرایی آن با برآورد اعتبار ۳ هزار و ۹۸۶ میلیارد ریال آغاز می‌شود.

فرماندار شهرستان گرگان با اشاره به بهره‌برداری از پروژه زیرساخت مخابراتی و فن آوری اطلاعات به تعداد ۴۳ پروژه با اعتبار ۵۳۴  میلیارد ریال، ۶۲ پروژه روستایی ( اجرای طرح هادی ) با اعتبار ۲۲۸ میلیارد ریال و تعداد ۲۰ پروژه برق رسانی به شهرها و روستاهای شهرستان با اعتبار ۶۵۶۲ میلیارد ریال را برخی  از مهمترین طرح‌های قابل افتتاح این شهرستان در هفته دولت سال‌جاری برشمرد.

وی تصریح کرد: در این هفته همچنین عملیات اجرایی برخی پروژه‌های عمرانی گرگان از جمله پروژه های مسکن بیش از ۲۶۲۳ واحد مسکونی شهری -روستایی -تحت پوشش با اعتبار ۲۱۶۷۱ میلیارد آغاز خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.