تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۵:۴۹
کد خبر : 3351

با مساعدت آستان قدس صورت گرفت:اعزام زائران توان یاب گلستانی به زیارت آستان مقدس بارگاه رضوی(تصویر)

با مساعدت آستان قدس صورت گرفت:اعزام زائران توان یاب گلستانی به زیارت آستان مقدس بارگاه رضوی(تصویر)
اقدام ارزشمند آستان مقدس رضوی در دعوت از دوستداران و عاشقان علی ابن موسی الرضا علیه السلام به میهمانی خوان آنحضرت که هزاران عاشق و تشنه زیارت اهل بیت علیهم السلام را به مراد دل رساند کاروان معلولان جسمی حرکتی و..گلستانی را در این آستان پذیرایی کرد.

به همت آستان قدس رضوی برگزار شد:

اعزام زائران توان یاب گلستانی به زیارت آستان مقدس بارکاه رضوی

 

در ادامه اقدامات انجام شده اعزام اقشار مختلف جامعه به زیارت بارگاه علی ابن موسی الرضا علیه السلام از سوی آستان مقدس رضوی بمناسبت هفته معلولان کاروان معلولان جسمی حرکتی و ضایعه نخاعی و نابینا و کم بینا در قالب ۸۰ نفر با دو اتوبوس میهمان این آستان مقدس شدند.

یحیی آذری،خبرنگار-

به گزارش نیمروز گلستان در پی اقدام ارزشمند و بی نظیر آستان قدس رضوی مبنی بر اعزام زائراولی ها و اقشاری که سالها از زیارت بارگاه رضوی بدلایل شرایط و عدم توانایی محروم بودند با مدیریت مجموعه آستان قدس در سطح استان ها سفر زیارتی چند روزه را بطور رایگان میهمان حضرت شده و خاطره معنوی یادگار  خواهند داشت.

بمناسبت هفته معلولان زائران توان یاب در این سفر زیارتی که بصورت رایگان هزینه‌های تردد و اسکان را میهمان حضرت بودند در محل زائر شهر رضوی مشهد مقدس اسکان داشتند و سرویس های رفت و برگشت شهری هم در اختیار آنها قرار گرفته بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.