تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰:۴۷
کد خبر : 4561

حسنی سرپرست دانشگاه اعلام کرد:

ارباب

بهره‌برداری سالن همایش بزرگ و مجهز دانشگاه ملی مهارت در گلستان

بهره‌برداری سالن همایش بزرگ و مجهز دانشگاه ملی مهارت در گلستان
حسنی سرپرست دانشگاه ملی مهارت استان از افتتاح بزرگترین و مجهزترین سالن همایش در دانشگاه ملی مهارت در گلستان خبر داد.

حسنی سرپرست دانشگاه استان اعلام کرد:

افتتاح بزرگترین و مجهزترین سالن همایش در دانشگاه ملی مهارت در گلستان

 

سرپرست دانشگاه ملی مهارت از تکمیل سالن همایش این مرکز برای افتتاح در هفته دولت که بطور کامل آماده بهره‌برداری است خبر داد .

سرپرست دانشگاه ملی مهارت ضمن اعلام این خبر باحضور در خبرگزاری ایسنا و دیدار با مدیر و هیئت تحریریه این رسانه خبرنگاران را افسران جهاد تبیین دانست و اظهار کرد: اهالی رسانه در خط مقدم جهاد تبیین قرار گرفته و با انتشار عملکرد دستگاه‌ها امید را به جامعه تزریق می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه همنامی دانشگاه فنی و حرفه‌ای با سازمان فنی و حرفه‌ای عامل عدم آشنایی و شناخت آحاد جامعه با عملکرد این دانشگاه است، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و اخذ مجوز از وزارت علوم؛ نام این سازمان به «دانشگاه ملی مهارت» تغییر نام یافته و این امر موجب هویت بخشی و افزایش رغبت در دانشجویان شده است.

سرپرست دانشگاه ملی مهارت استان گلستان از طرح توسعه اشتغال پذیری دانش آموختگان با عنوان «طرح تاد» سخن گفت و افزود: این طرح در راستای کمک به وضعیت اشتغال جوانان و حل مشکل بیکاری با همکاری ۹۰ درصد از کارخانجات و صنایع استان است که دانشجویان پس از گذراندن دروس تشریحی ملزم به گذراندن کارآموزی در واحدهای تولیدی و صنعتی بوده و در صورت نیاز جذب این سازمان‌ها خواهند شد.

این مقام مسئول مهارت آموزی دانشجویان را حلقه مفقوده ارتباط دانشگاه با صنایع و کارخانجات خواند و گفت: از ابتدای سال تحصیلی دانشگاه ملی و مهارت استان شروع به کار خواهد کرد.

حسنی با اشاره به لزوم تجهیز و بهسازی کارگاه‌های آموزشی دانشگاه بیان کرد: افزایش ۱۵ درصدی نرخ جذب دانشجویان منجر به افزایش سه برابری سرانه دانشجویان نسبت به پارسال شده است و این دانشگاه در شرایط فعلی با بیش از ۲۰۰ هزار دانشجو و ۱۸۰ دانشکده در سراسر کشور از این سرانه در راستای افزایش تجهیزات خود بهره خواهد برد.

سرپرست دانشگاه ملی مهارت استان گلستان از افتتاح بزرگترین و مجهزترین سالن همایش با ظرفیت ۶۵۰ نفر در دانشگاه ملی و مهارت گلستان خبر داد و اذعان کرد: این سالن همایش در هفته دولت افتتاح و به طور کامل آماده بهره‌برداری است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.