تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۷
کد خبر : 2529

✍️... یحیی آذری، خبرنگار

به همت کمیته امداد گلستان پویش وصال برگزار شد

به همت کمیته امداد گلستان پویش وصال برگزار شد
پویش وصال آرزوی ٣٠٠ نفر از فرزندان ایتام و محسنین به همت کمیته امداد گلستان و با مشارکت کارمندان خیر و نیکوکار دستگاه های اجرایی استان برگزار شد.

به همت کمیته امداد گلستان رقم خورد :!


پویش وصال آرزوی ایتام با مشارکت دستگاه های اجرایی استان

 

مدیرکل کمیته امداد گلستان از برآورده شدن بیش از ۳۰۰ آرزوی فرزندان ایتام ومحسنین تحت حمایت امداد استان که با مشارکت کارکنان و پرسنل نیکوکار و خیر ادارات و دستگاه های اجرایی گلستان محقق شد خبر داد .

 

به گزارش نیمروز گلستان عیسی بابایی ،مدیرکل کمیته امداد استان گلستان ، هدف از برگزاری پویش وصال آرزوها را برآورده کردن آرزوهای ایتام تحت حمایت این نهاد و ایجاد شرایطی برای دستیابی حامیان و خیران به یک حس و حال معنوی وصف‌ناپذیر عنوان کرد و گفت: آغاز این اقدام خیرخواهانه در ماه مبارک رمضان سالجاری، با ارسال دست‌نوشته و آرزوهای ایتام برای ادارت اجرایی استان صورت گرفته و با همت کارمندان و پرسنل دستگاه های اجرایی تکمیل و درمراسمی معنوی و مفرح با حضور زنگانه استاندار گلستان ، سنگدوینی نماینده مردم شریف گرگان وآق قلا و مدیران دستگاههای اجرایی ، اقلام درخواستی این کودکان که تهیه شده بود به این فرزندان معنوی اهداء گردید.

بابایی خاطر نشان کرد : در این جشن ادارات اجرایی گلستان با مشارکت کارکنان خود به منظور برآوردن آرزوهای ایتام ، دست به دست همدیگر دادند تا آرزوهای کودکانه و نه چندان بزرگ آنها را برآورند و غم فقدان پدرانی که نیستند تا دست نوازشی بر سر فرزندانشان بکشند کمتر حس شود و آنان هم بتوانند همانند سایر کودکان در عالم کودکی خود به آرزوهایشان برسند و این کار معنوی بسیار ارزشمند و آموزنده است .

وی با بیان اینکه در جشن وصال آرزوها صحنه‌هایی زیبا از اشک شوق در چشمان خیران و ذوق و شادی ایتام رقم می‌خورد افزود: بیش از ۳۰۰ آرزوی کودکان ایتام ومحسنین توسط کارکنان دستگاههای اجرایی گلستان برآورده و لوازمی همچون دوچرخه، تبلت، انواع اسباب‌بازی و عروسک ، انواع لوازم خانگی نظیر یخچال ، پنکه، جاروبرقی ، لباسشویی به این کودکان و نوجوانان اهدا گردید.
مدیرکل کمیته امداد گلستان تصریح کرد: پویش وصال آرزوها برای اولین بار دراستان راه اندازی شده که مورد استقبال ادارات اجرایی قرارگرفت و این پویش استمرار خواهد داشت .

بابایی درادامه افزود : مردم خیر و نوعدوست در صورت تمایل می‌توانند با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره کل کمیته امداد گلستان و همچنین دفاتر امداد امام (ره) شهرهای این استان ، ویا ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۱۷ در این طرح ثبت‌نام و مشارکت نمایند .

مدیرکل کمیته امداد گلستان همچنین از ثبت نام بیش از ۸۵۰۰ هزار نفر حامی درماه مبارک رمضان امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: درسالجاری پویش احسان واکرام دانش آموزی نیز با مشارکت آموزش و پرورش استان و باهدف حمایت از فرزندان ایتام ومحسنین راه اندازی شد که تاکنون بیش از ۲۰۰۰ نفر از فرهنگیان ودانش آموزان دراین طرح مشارکت کردند .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.