تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۸:۰۹
کد خبر : 4380

تاکید جانشین سپاه نینوا: حضور حداکثری مردم در انتخابات، اقتدار نظام و انقلاب

تاکید جانشین سپاه نینوا: حضور حداکثری مردم در انتخابات، اقتدار نظام و انقلاب
جانشین فرمانده سپاه نینوا از حضور حداکثری مردم در انتخابات بعنوان موجبات اقتدار نظام و انقلاب یاد کرد.

جانشین سپاه نینوا گلستان با تاکید بر نقش حضور حداکثری مردم در انتخابات ، این مشارکت را موجب اقتدار نظام و انقلاب ذکر کرد.

به گزارش  نیمروز گلستان به نقل از خبرگزاری بسیج گلستان ؛ سرتیپ دوم پاسدار سید موسی حسینی ؛ جانشین فرمانده سپاه نینوا در مراسم تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران استان گلستان با اشاره به افق پیش روی انقلاب اسلامی اظهارکرد: مبانی انقلاب اسلامی با فطرت بشری منطبق است یعنی وقتی مبانی این انقلاب الهی را بازخوانی میکنیم و آرمان هایی همچون مبارزه با ظلم ، دفاع از مظلوم و مبارزه با فساد را میبینیم نیاز نیست مسلمان باشیم بلکه فقط کافی است انسان باشیم تا به این اهداف علاقه مند شویم.

وی افزود : منبع موج انقلاب اسلامی چشمه جوشان انقلاب در دریای بیکران جهان اسلام است و با نگاه به تاریخ ۴۵ ساله از پیروزی انقلاب اسلامی در میبابیم مردم در همه عرصه ها ، حوادث و آوردگاه ها حضور دارند که همین تشییع پیکر مطهر شهدای خدمت آخرین مورد آن بود.

جانشین فرمانده سپاه نینوا با اشاره به مسئله فلسطین بیان داشت : امروز ابرقدرت هایی که ادعای حکمرانی بر دنیا را دارند در برابر گروه های مقاومت مستاصل هستند و عملیات طوفان الاقصی اوج قله افتخار مردم فلسطین است که ضربه ای غیرقابل ترمیم را به پیکر رژیم منحوس صهیونیستی وارد کرد.

‎سردار حسینی گفت : عملیات وعده صادق به همه دنیا این پیام را مخابره می کند که انقلاب اسلامی در دفاع از منافع ملی خود با هیچ قدرتی تعارف ندارد و هرجا و در هر سطحی لازم باشد از آرمان های خود دفاع خواهد کرد.

وی ضمن اشاره به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت : در حوادث بزرگ جامعه همواره مردم راهگشای مسائل کشور هستند لذا حضور حداکثری مردم یقینا موجب اقتدار نظام و انقلاب خواهد بود تا راه شهدای خدمت استمرار پیدا کند.

سردار حسینی در پایان بیان داشت : شهید رئیسی سطح توقع و نوع نگاه مردم به جایگاه ریاست جمهوری را ارتقا داد و این تفاوت اساسی این انتخابات با انتخابات های پیشین است لذا حضور حداکثری در انتخابات تکمیل بدرقه شهیدان خدمت است و افرادی که در این مسند قرار میگیرند باید خود را بر اساس شاخصه های شهید خدمت بسنجد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.