تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ - ۰:۳۴
کد خبر : 4428

از سوی معاون سیاسی استاندار، قائم مقام نماینده استان و برخی مسئولان استانی صورت گرفت:

تجلیل سردار پودینه از فرماندهان دفاع مقدس و همرزم شهید سلیمانی

تجلیل سردار پودینه از فرماندهان دفاع مقدس و همرزم شهید سلیمانی
در نخستین همایش بصیرت تاریخی و استمرار ولایتمداری سیستانی‌ها سردار پودینه از فرماندهان دفاع مقدس و همرزم شهید سلیمانی با اهدای تندیس همایش و لوح یادبود توسط مهاجر معاون سیاسی، قائم مقام نماینده استان و برخی مسئولان استانی تجلیل شد.

در نخستین همایش بصیرت تاریخی و ولایتمداری سیستانی‌ها صورت گرفت:

تجلیل از سردار پودینه از فرماندهان دفاع مقدس و همرزم شهید سردار سلیمانی

 

به گزارش نیمروز گلستان، در نخستین همایش بصیرت تاریخی و استمرار ولایتمداری سیستانی‌ها با شعار فرزندان روح الله ،فدائیان ولایت و یاران حاج قاسم و رئیسی که با حضور پرشور اقشار مختلف، خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، مهاجر معاون سیاسی استاندار، قائم مقام نماینده استان در مجلس و جمع کثیری از مسئولان استانی در حسینیه سیستانیهای گرگان برگزار شد سردار پودینه از  همرزمان سرداردلها و فرماندهان بی ادعای دفاع مقدس بعنوان میهمان ویژه این همایش تجلیل شد.

دکتر مهاجر معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان، جمشید قائم مقام نماینده استان در مجلس شورای اسلامی و اسدی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هر کدام طی سخنانی با تجلیل از نقش مهم سردار پودینه و ایثارگران و فرماندهان بر لزوم ترویج فرهنگ ایثاروشهادت و آشنایی بیشتر نسل جوان جامعه با شخصیت های برجسته تاکید کرده و با توجه به چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری خواستار مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و نقش آفرینی در تعیین سرنوشت سیاسی کشور شدند.

محمد آذری دبیر این همایش نیز طی سخنانی ضمن تجلیل از سردار پودینه بعنوان یکی از فرماندهان بی ادعا و همرزمان سرداردلها در دوران دفاع مقدس ، بر ولایتمداری سیستانی‌ها و پیروی از منویات مقام معظم رهبری، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۸ تیر ماه را یادآور شدند.

در پایان این مراسم سردار پودینه با اهدای تندیس همایش و لوح یادبود از سوی مهاجر معاون سیاسی استاندار، قائم مقام نماینده مردم و جمعی مدعوین. میهمانان ویژه تجلیل شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.