تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۵
کد خبر : 4579

پیشنهاد حاج محمد شهرکی به دولت: تامین مسکن مستاجران و عدم وجود نیازمند با اختصاص مالیات ارزش افزوده استان

پیشنهاد حاج محمد شهرکی به دولت: تامین مسکن مستاجران و عدم وجود نیازمند با اختصاص مالیات ارزش افزوده استان

شهرکی رئیس مجمع خیرین گلستان در پیشنهادی قابل اجرا : با مالیات ارزش افزوده استان طی دو سال با تامین مسکن مستاجران، نیازمندی در گلستان نخواهم گذاشت.   یحیی آذری، خبرنگار به گزارش نیمروز گلستان رئیس مجمع خیرین استان گلستان با تأکید بر لزوم همراهی و همکاری متقابل دولت و خیرین یک بار دیگر پیشنهاد

شهرکی رئیس مجمع خیرین گلستان در پیشنهادی قابل اجرا :

با مالیات ارزش افزوده استان طی دو سال با تامین مسکن مستاجران، نیازمندی در گلستان نخواهم گذاشت.

 

یحیی آذری، خبرنگار

به گزارش نیمروز گلستان رئیس مجمع خیرین استان گلستان با تأکید بر لزوم همراهی و همکاری متقابل دولت و خیرین یک بار دیگر پیشنهاد قابل اجرا در خصوص واگذاری مالیات بر ارزش افزوده دریافتی از مردم استان با ضمانت اجرایی شدن آن عنوان کرد و افزود: در صورت تحقق این امر طی دو سال با استفاده از ابزارهای موجود نه تنها امکان ساخت مسکن مورد نیاز مستاجران فاقد مسکن را فراهم خواهیم کرد بلکه با ایجاد ظرفیت های لازم برای خودکفایی، نیازمندی در گلستان نخواهم گذاشت.

حاج محمد شهرکی که در نشستی صمیمی با اهالی رسانه استان سخن میگفت اظهارکرد:برای نمونه مالیات بر ارزش افزوده پرداخت شده خودم فقط برای یکسال رقمی بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان بوده است که در صورت اختصاص رقم ارزش افزوده استان علاوه بر انجام دو موضوع بسیار مهم و حیاتی فوق ،رونق اقتصادی و اشتغال چرخه ساخت و ساز چهره استان گلستان را متحول خواهد کرد.

این نیکوکار ملی. چهره ماندگار سلامت کشور با اشاره به آغاز بکار دولت جدید و تاکیدات ریاست محترم جمهور بر مردمی سازی و واگذاری امور به مردم خاطرنشان کرد: این رویکرد دولت قطعا باعث افزایش حضور و مشارکت مردم بخصوص خیرین در فعالیت های خیرخواهانه و کمک به نیازمندان و اقدامات مختلف نیکوکاری خواهد شد و این امر را به فال نیک میگریم .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.