تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۲
کد خبر : 4178

رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور : دیپلماسی و نمایش توانمندی‌های مهارتی درنخستین مسابقات بین المللی دوستانه مهارت (IFSC)

رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور : دیپلماسی و نمایش توانمندی‌های مهارتی درنخستین مسابقات بین المللی دوستانه مهارت (IFSC)

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور تاکید کرد: توسعه دیپلماسی و نمایش توانمندی‌های مهارتی درنخستین مسابقات بین المللی دوستانه مهارت (IFSC)   رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور که در جمع خبرنگاران طی سفر به گلستان برای شرکت در نخستین رویداد بین‌المللی مهارت به میزبانی ایران سخن میگفت، توسعه دیپلماسی مهارت و نمایش

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور تاکید کرد:

توسعه دیپلماسی و نمایش توانمندی‌های مهارتی درنخستین مسابقات بین المللی دوستانه مهارت (IFSC)

 

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور که در جمع خبرنگاران طی سفر به گلستان برای شرکت در نخستین رویداد بین‌المللی مهارت به میزبانی ایران سخن میگفت، توسعه دیپلماسی مهارت و نمایش توانمندی‌های مهارتی را از اهداف نخستین دوره مسابقات بین المللی دوستانه مهارت (IFSC) در گرگان یاد کرد.
دکتر مهرداد عظیمی با اشاره به مشارکت ۱۴ کشور در این رخداد مهارتی از نخستین مسابقات بین‌المللی دوستانه مهارت (IFSC) بعنوان یک رویداد مهم با کارکردهای آموزشی، علمی، فرهنگی نام برد.
وی با تاکید بر برگزاری این رویداد برای اولین بار در ایران ،این اتفاق مهم را فرصتی برای عرضه توانمندی‌های مهارتی کشورهای شرکت کننده، سنجش توانایی آنها متناسب با آخرین استانداردهای روز دنیا و از همه مهم تر برای تبادل تجربیات بین کشورها برشمرد.
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور خاطرنشان کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای ایران با نگاه به آینده و بر اساس مطالعات و تحقیقات مدون انجام شده، از توسعه توانمندی‌ها در زمینه‌های آموزشی و مهارتی بعنوان یک اولویت فنی یاد کرد و افزود:در این رخداد بین‌المللی تلاش خواهد شد تا نمایندگان کشورهای مختلف در ۵ قاره دنیا از فرصت دور هم بودن در این رویداد بین‌المللی مهارت برای آشنایی بیشتر با ظرفیت‌ها و داشته‌های بی نظیر تمدنی جمهوری اسلامی ایران استفاده شود.
معاون وزیر کار خاطرنشان ساخت: این مسابقات دوستانه، باعث نزدیکی بین دولت، ملت‌ها و فرهنگ‌ها می شود و به هم افزایی در خلق فرصت ها کمک می کند.
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با بیان اهداف برگزاری این مسابقات تصریح کرد: توسعه دیپلماسی مهارت و مهارت آموزی را فراتر از مرزها،سرزمین و قلمرو به عنوان یک سیاست راهبردی خلاقانه و تعامل دو سویه با سایر کشورها در اولویت قرار دارد.
عظیمی معاون وزیر تعاون و کار با اشاره به اینکه بیش از ۶۰ درصد آموزش‌های سازمان آموزش فنی و حرفه ای از طریق مردم و بخش خصوصی انجام می‌شود خاطرنشان کرد: ظرفیت های موجود در گلستان ، عملکرد مجموعه ستادی استان در سنوات گذشته، همراهی همه دستگاه‌های متولی، از دلایلی است که گلستان بعنوان میزبان این رویداد بین‌المللی انتخاب شده است.
وی افزود: ضمن تشکر فراوان، شجاعت مدیران ستادی ،معاونین و استان را با صراحت می‌ستایم که این رخداد عظیم را برگزار کردند. وی با تاکید بر لزوم هم افزایی تصریح کرد: ائتلاف مهارتی در گلستان امروز با برگزاری این جشنواره رقم خورد.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان نیز در این نشست ضمن خیر مقدم به مدعوین با اشاره به حمایت مجموعه مدیریت استان و اقدامات انجام شده بر آمادگی ظرفیت های موجود برای برگزاری هر چه بهتر مسابقات تاکید کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.