تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۳
کد خبر : 3850

فراهی

سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به طبس را گرامی می داریم .

سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به طبس را گرامی می داریم .
پیروزی شکوهمند شجره طیبه انقلاب اسلامی با اشاعه شعائر الهی و اعتلای کلمة الله حدود و ثغور ممالك را درنوردید و پرچم اسلام را بر قله های پر افتخار به اهتزاز در آورد و این سند راهبردی شجره طیبه انقلاب موجب شد عناد شرارت بار استکبار جهانی و کشور های مرتجع غربی من رؤوسهم آمریکای جنایتکار با اعمال خبیثانه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، عملیاتی تحت عنوان « پنجه عقاب » را طراحی نماید و با هواپیما غول پیکر و بالگرد های نظامی وارد کشور شود و از طریق صحرای طبس به امنیت نظام مقدس خدشه وارد نماید اما غافل از اینکه شن های صحرای طبس به مثابه ابابیل بر سر ابرهه اضمحلال آنان را رقم خواهند زد .

 

بهمن لک زائی فرد کارشناس مسائل حوزه حقوق و حجت الاسلام و المسلمین قاسم پودینه روحانی انقلابی و جهادی در تراز گام دوم انقلاب با صدور پیامی مشترک در راستای سالروز شکست مفتضحانه حمله نظامی آمریکا به طبس طی یادداشتی اختصاصی نوشتند :

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم

وَمَکَرُوا وَمَکَرَ اللَّهُ وَاللَّهُ خَیْرُ الْمَاکِرِینَ

با اهداء سلام و تحیات الهی

سالروز شکست خفت بار متجاوزان نظامی آمریکا به ایران در صحرای طبس که موجب تحقیر آمریکا در صحنه جهانی شد و در حقیقت سند راهبردی و حقانیت شجره طیبه انقلاب اسلامی محسوب می شود را گرامی می داریم .

یوم الله رویداد طبس گویای شکوه الهی و امدادهای لاریبی حضرت حجت ( عجل الله تعالی فرجه الشریف ) و مصداق عینی آیه شریفه سوره فیل ( ترمیهم بحجاره من سجیل ) است .

پیروزی شکوهمند شجره طیبه انقلاب اسلامی با اشاعه شعائر الهی و اعتلای کلمه الله حدود و ثغور ممالک را درنوردید و پرچم اسلام را بر قله های پر افتخار به اهتزاز در آورد و این سند راهبردی شجره طیبه انقلاب موجب شد عناد شرارت بار استکبار جهانی و کشور های مرتجع غربی من رؤوسهم آمریکای جنایتکار با اعمال خبیثانه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، عملیاتی تحت عنوان « پنجه عقاب » را طراحی نماید و با هواپیما غول پیکر و بالگرد های نظامی وارد کشور شود و از طریق صحرای طبس به امنیت نظام مقدس خدشه وارد نماید اما غافل از اینکه شن های صحرای طبس به مثابه ابابیل بر سر ابرهه اضمحلال آنان را رقم خواهند زد .

حادثه طبس یکی از آیات بین شجره طیبه انقلاب اسلامی است که هیمنه قدرت پوشالی استکبار جهانی را با هزیمت مفتضحانه مواجه نمود .

امید است با استعانت و معونت الهی و تمشیت حضرت امام عصر ( عجل الله تعالی فرجه الشریف ) و مظاهرت ارواح منزه شهدا و امام شهدا در طریق تحقق منویات مدبرانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب « أدام الله تعالی ظله العالی »که مطالبه عموم امت انقلابی است، به نحو لایدرک و لایوصف شاهد تحقق توسعه و تعالی ایران اسلامی باشیم .

ان شاالله ملت شریف ایران با اتکاء به ایمان راسخ در اعانت الهی و سلاح بصیرت و گوش سپردن به دستورات مقتدای امت و رهبر عالیقدر نظام اسلامی با ایستادگی درمقابل توطئه‌های دشمن افول و زوال دشمنان شجره طیبه انقلاب اسلامی من رئوسهم رژیم غاصب اسرائیل و آمریکای جنایتکار را رقم خواهند زد.

در خاتمه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره فرمانده غیور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار شهید محمد منتظر قائم ( اعلی الله مقامه الشریف) که در این عملیات به فیض عظیم شهادت نائل گردید ، ملت آگاه ایران به کاخ سفید اعلام می دارد خطای محاسباتی و بکارگیری گزینه نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران و منافع آن در خارج از مرزها ازاله آمریکا را در منطقه رقم خواهد زد و حماقت آمریکا عملیات دیگری به مثابه عملیات وعده صادق پدید می آورد .

بعونه تعالى وتوفیقًا من إمامنا بقیه الله فی الارضین ( عجل‌ الله‌ تعالی له‌ الفرج‌ )

اللهم صل علی بقیه الله الاعظم، الحجه بن الحسن العسکری عجل الله تعالی فرجه و سهل مخرجه، و جعلنا و ایاکم من احسن اصحابه و انصاره

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.