تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۶
کد خبر : 3823

سپاه پاسدار حریم اسلام است .

بهمن لك زائی فرد

سپاه پاسدار حریم اسلام و نگاهبان دستاوردهای های نظام است

سپاه پاسدار حریم اسلام و نگاهبان دستاوردهای های نظام است
اقدام رژیم اسرائیل در ۱ آوریل ۲۰۲۴ به کنسولگری ایران که موجب شهادت فرماندهان نظامی کشور ما گردید ، نقض صریح منشور سازمان ملل و تعرض آشکار به پیمان های بین المللی ، تمامیت ارضی ، حاکمیت ‌و استقلال دولت سوریه احصاء می شود که خود اقدامی اجحاف آمیز و موجب نقض عرف قوانین حقوق بین‌المللی و معاهدات است ، مع ذالك نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه بر اساس ماده ۵۱ منشور ملل متحد و قوانین حقوق بین‌الملل از حق دفاع مشروع استفاده کردند .

سمیه پودینه وکیل پایه یک دادگستری ، کارشناس ارشد حقوق خصوصی و عضو مرکز وکلای قوه قضائیه استان تهران ضمن تحلیل و واکاوی اقدامات تجاوزکارانه رژیم سفاک اسرائیل از منظر قوانین حقوق بین‌الملل و عرف دیپلماتیک پیروزی معنا دار رزمندگان اسلام را مصداق عینی « ان تنصروا الله ینصرکم » قلمداد نمود و طی یادداشتی اختصاصی نوشت :

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم

وَلَقَدْ کَتَبْنَا فِی الزَّبُورِ مِنْ بَعْدِ الذِّکْرِ أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُهَا عِبَادِیَ الصَّالِحُونَ

با اهداء سلام و تحیات

عملیات وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایات رژیم سفاک اسرائیل عملیاتی متهورانه و مصداق بارز «إنْ تَنْصُروا اللهَ یَنْصُرُکُم وَ یُثَبّتْ أقدامَکُم» بود .

از منظر حقوق بین الملل ، کنسولگری هر کشور بخشی از قلمرو آن کشور محسوب می شود ولذا تجاوز و تعدی به اماکن دیپلماتیک در واقع تعرض به حاکمیت ملی و خاک آن کشور قلمداد می شود و موجد حق دفاع مشروع ( self-defence ) است .

پودینه خاطر نشان کرد : منطبق با معاهدات بین المللی دفاع جمهوری اسلامی ایران در برابر تعرض رژیم غاصب صهیونیستی یک اقدام قانونی است مع الوصف مطابق توافق وین اماکن دیپلماتیک و کنسولگری دولت ها باید از تعرض در مصونیت کامل باشد .

این کارشناس حوزه حقوق در ادامه اظهار داشت : لله الحمد و المنه عملیات غرور آفرین نیروی های مسلح جمهوری اسلامی ایران با موفقیت انجام شد و تعدادی فروند موشک کروز ، بالستیک و پهپادهای انتحاری شاهد ۱۳۶ با راهبری جنگ الکترونیک به مراکز نظامی رژیم خبیث صهیونیستی شلیک شد وناکارامدی سیستم دفاعی گنبد آهنین و قابلیت بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی به دنیا اثبات و یوم الله دیگری در صفحه زرین شجره طیبه انقلاب اسلامی ثبت و ضبط شد و نشان داد رژیم رو به افول اسرائیل توان مقابله با جمهوری اسلامی ایران را ندارد و مقامات نظامی جمهوری اسلامی ایران به دولت آمریکا و رژیم متجاوز اسرائیل هشدار دادند که اگر غلطی از آنان سر بزند نیروهای مسلح ازاله آنان را در منطقه رقم خواهند زد .

پودینه در ادامه تصریح نمود : اقدام رژیم اسرائیل در ۱ آوریل ۲۰۲۴ به کنسولگری ایران که موجب شهادت فرماندهان نظامی کشور ما گردید ، نقض صریح منشور سازمان ملل و تعرض آشکار به پیمان های بین المللی ، تمامیت ارضی ، حاکمیت ‌و استقلال دولت سوریه احصاء می شود که خود اقدامی اجحاف آمیز و موجب نقض عرف قوانین حقوق بین‌المللی و معاهدات است ، مع ذالک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه بر اساس ماده ۵۱ منشور ملل متحد و قوانین حقوق بین‌الملل از حق دفاع مشروع استفاده کردند .

بلا تردید راهبردهای خصمانه دولت آمریکا و رژیم منحوس اسرائیل و پروپاگاندای تبلیغاتی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت ، سند محکمی دال بر هزیمت مفتضحانه آنان در رویارویی با رزمندگان اسلام و نیروهای مقاومت در منطقه است.

مع الوصف از دیوان بین‌المللی دادگستری ، مجامع بین المللی و شورای امنیت انتظار می رود برای ثبات صلح و امنیت در منطقه مقابل اعمال ضد حقوق بشری رژیم اسرائیل در کرانه باختری و منطقه ایستادگی کنند .

اینجانب ضمن قدردانی از سردار حاجی زاده فرمانده محترم هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این پیروزی معنادار را به محضر مقدس حضرت حجت ( ارواحناله الفداء) ، مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه ای ( مدظله العالی ) و ملت سلحشور ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از آستان حضرت احدیت سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در راستای صیانت از آرمان های امامین شریف شجره طیبه انقلاب مسألت می نمایم .

در خاتمه رجای واثق و وثوق صادق دارم با استعانت الهی شاهد فروپاشی فراعنه زمان ، سقوط شجره خبیثه اسرائیل و بازگشت مسجد الاقصی به امت اسلام باشیم .

ومن الله التوفیق و علیه التکلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.