تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۱
کد خبر : 3113

تاکید شهردار کردکوی: زیباسازی مبلمان و سیمای شهری /نصب المان دروازه قرآن در ورودی شرقی( گرگان)/شهربازی و پارک بانوان الویت مدیریت شهری

تاکید شهردار کردکوی:  زیباسازی مبلمان و سیمای شهری /نصب المان دروازه قرآن در ورودی شرقی( گرگان)/شهربازی و پارک بانوان الویت مدیریت شهری

شهردار کردکوی تاکید کرد: احداث شهربازی در مساحت ۵ هزار متر مربع و ایجاد پارک بانوان از الویت های مهم شهرداری،تکمیل پارک شهر و جاده سلامت نقطه عطف تاریخ شهر است شهردار کردکوی از عزم جدی شهرداری برای اتمام کار و احداث شهربازی در زمینی به مساحت ۵ هزار متر مربع و ایجاد پارک بانوان

شهردار کردکوی تاکید کرد:

احداث شهربازی در مساحت ۵ هزار متر مربع و ایجاد پارک بانوان از الویت های مهم شهرداری،تکمیل پارک شهر و جاده سلامت نقطه عطف تاریخ شهر است

شهردار کردکوی از عزم جدی شهرداری برای اتمام کار و احداث شهربازی در زمینی به مساحت ۵ هزار متر مربع و ایجاد پارک بانوان بعنوان الویت های مهمی که شهرداری تحقق آن را به شهروندان فهیم وعده داده خبر داد.
نشست صمیمانه شهردار کردکوی با جمع کثیری از خبرنگاران و فعالان عرصه خبر استان با حضور رئیس و نایب رئیس شورای اسلامی شهر کردکوی بمناسبت هفته خبرنگار برگزار شد.
 شهردار کردکوی در این جلسه، ضمن تبریک این هفته به خبرنگاران ،بر رعایت اصول حرفه ای عرصه خبر برتعامل و تلاش بیشتر خبرنگاران در ارتباط با مسئولین و خبررسانی دقیق از سوی اهالی رسانه تاکید کرد.

محمد ابراهیم جرجانی در ادامه ضمن قدردانی از تلاش و زحمات جامعه خبری در راستای تعامل با مدیریت شهری و انعکاس خدمات به شهروندان، گزارشی از اقدامات و فعالیتهای انجام شده در حوزه های مختلف عمرانی ، خدماتی و فرهنگی را برای خبرنگاران بیان نمودند.

به گزارش نیمروز گلستان ابراهیم جرجانی در نشست خبری با رسانه ها با اعلام این خبر اظهار کرد: از مجموع ۱۰۰ میلیارد‌ تومان بودجه شهرداری کردکوی در بخش درآمدی آن که ۷۰ میلیارد تومان بوده بطور صد در صد محقق شد و ۳۰ میلیارد تومان آن نیز در بخش سرمایه گذاری بوده پیش بینی شده است.
وی با تاکید بر اینکه پرداخت حقوق کارگران ،کارکنان الویت بندی شده افزود: در حال حاضر نه تنها معوقات بلکه پرسنل شهرداری کردکوی هیچ طلبی از شهرداری ندارند. شهردار کردکوی تصریح کرد : در پایان هر ماه ابتدا حقوق پاکبانان زحمتکش، پس از آن به کارکنان فضای سبز و بعد از آن حقوق کارمندان اداری شهرداری پرداخت می شود.
محمد ابراهیم جرجانی با تاکید بر اینکه تمامی قراردادهای پیمانکاری های شهرداری از طریق سامانه ستاد انجام می شود اظهارکرد:توجه به مبلمان شهری و زیبا سازی سیمای شهر از اولویت های شهرداری کردکوی است و تلاش کردیم در همین راستا ،مناسبت ایام عید نوروز و ماه های محرم و صفر از اِلمان های متناسب در اقصی نقاط شهر استفاده شود.
دکتر جرجانی به ایجاد پارک شهر و جاده سلامت اشاره و آن را از نقاط عطف شهر کردکوی عنوان کرد و افزود: پروژه های احداث شهربازی شهرداری در زمینی به مساحت ۵ هزار متر مربع، احداث کشتارگاه غرب استان در شهر کردکوی، بهره برداری از نخستین بازار میوه و تره بار، ایجاد پارک بانوان و همچنین ایجاد پارکینگ عمومی از جمله اقداماتی است که‌ در ارزیابی و برنامه ریزی شهردار کردکوی پیش بینی و قول تحقق و اجرای آنها را در آغاز تصدی مسئولیت به شهروندان داده شده و امیدواریم چهره شهر کردکوی متحول شود.
شهردار کردکوی از اقدامات اخیر در تسهیل ترددهای شهری یاد کرد و گفت: به جرات می توان گفت کردکوی در حوزه ترافیکی از بسیاری از شهرهای استان پیشتاز است.وی ضمن قدردانی از همکاری صمیمانه شهروندان با مدیریت شهری ،وجود پارک جنگلی را یک ظرفیت بسیار خوبی در راستای رونق گردشگری عنوان کرد و گفت:ضمن اینکه از اقدامات انجام شده توسط پیمانکار و مجری در پارک جنگلی کردکوی طی یکسال گذشته قدردانی میکنیم اظهار امیدواری کرد در آینده ای نزدیک بتوان تجهیزات بیشتری برای جاده سلامت در نظر گرفته شود.
جرجانی افزود: برای تسریع در روند اجرای پروژه ها شهرداری عزم خود را جزم کرده است و در تلاش هستیم احداث المان دروازه قرآن شهر کردکوی را در ضلع ورودی این شهر از گرگان، طی دو ماه آینده افتتاح کنیم و نیز برنامه ریزی برای انجام دو تعریض تا پایان سال در این شهر خبر داد.
در این جلسه همچنین رئیس شورای اسلامی شهر کردکوی نیز طی سخنانی ضمن تشکر از دکتر جرجانی شهردار در خصوص اقدامات موثر و مدیریت اصولی ایشان در ارائه برنامه ها در راستای توسعه عمران و آبادانی شهر، روز خبرنگار را به خبرنگاران سختکوش تبریک گفته و اظهارکرد: بعنوان خادم مردم در شورای شهر دست نیاز به سوی خبرنگاران دراز میکنیم تا به ارائه و انتشار اخبار و اقدامات انجام شده شورا و شهرداری در جامعه بپردازید و با ارائه نظرات و پیشنهادات و انتقادات اصولی ما را در هر چه بهتر انجام دادن وظایفمان یاری کنید.
اسماعیل گلوی نایب رئیس شورای اسلامی شهر کردکوی نیز ضمن تبریک روز خبرنگار، خبرنگاران را بازوان توانمند شورا و شهرداری در راستای انعکاس و انتشار اخبار صحیح و درست دانستند و نقش آنان را در پیشرفت و آبادانی شهر غیر قابل کتمان دانست .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.