تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷
کد خبر : 2778

در معیت مهندس محمدی نیک وخیرین علی آباد کتول:

ابوالفضل اذری

شهرکی رئیس مجمع خیرین استان گلستان ✓بیماران کلیوی نباید دغدغه ی امکانات، تجهیزات و هزینه های پیوند داشته باشند.

شهرکی رئیس مجمع خیرین استان گلستان ✓بیماران کلیوی نباید دغدغه ی امکانات، تجهیزات و هزینه های پیوند داشته باشند.
رئیس مجمع خیرین گلستان خبر داد؛ در سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فلطمه (س) که روز ملی ازدواج نام کرفته با اهداء جهزیه و اعطای وام قرض الحسنه به جوانانی که شرایط مالی مناسبی ندارند کمک می کنیم تا در جشن با شکوه آغاز زندگی مشترک شان را جشن بگیرند.


محمد شهرکی که برای ارزیابی عملکرد مجمع خیرین
علی آباد کتول به این شهرستان رفته بود ضمن گفت و گو با مسئولان شهرستان و بازدید از بخش های مختلف بیمارستان قائم هزینه های تعمیر دستگاه های معیوب بخش دیالیز را متقبل شد و تاکید کرد، در جهت درمان بیماران کلیوی که نیاز به پیوند کلیه دارند تمام تلاش خود را به کار می گیرد و مساعدت مالی خواهد داشت.
وی که ریاست مجمع خیرین سلامت گنبد کاووس را بر عهده دارد در طول همین ماه طی بازدید از بخش دیالیز بیمارستان شهید این شهرستان هم قول همکاری داد و در این مدت دو بیمار با عمل پیوند کلیه در مسیر بهبودی قرار گرفته و الحمدالله شرایط خوبی دارند.

رئیس مجمع خیرین گلستان خبر داد؛
در سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فلطمه (س) که روز ملی ازدواج نام کرفته با اهداء جهزیه و اعطای وام قرض الحسنه به جوانانی که شرایط مالی مناسبی ندارند کمک می کنیم تا در جشن با شکوه آغاز زندگی مشترک شان را جشن بگیرند.
محمد شهرکی که به همراه محمد محمدی نیک دبیر مجمع خیرین ازدواج کشور در مجمع خیرین علی آباد کتول شرکت کرده بود با تاکید بر اینکه ازدواج آسان، آگاهانه و به موقع برای پویایی، شادابی و جوان ماندن جامعه یک راه حل مناسب است از خیرین و مردم نوعدوست خواست در این دورهمی بزرگ که قراره بیش از ۳٠٠ زوج آغاز زندگی مشترک شان را جشن بگیرند سهیم باشند.
به گفته ی شهرکی، این جشن بزرگ به میزبانی شهرستان علی آباد کتول با حضور مسئولان و اقوام و اقشار مختلف به ویژه هنرمندان ملی برگزار خواهد شد تا خاطرات خوب و شیرینی برای زوج های حوان گلستانی متشکل از قومیت های مختلف استان ثبت و درج شود.

خیر گلستانی با اشاره به اینکه هفت شهرستان گلستان دارای مجمع خیرین است و در بخش های مختلف مثل ازدواج، سلامت، مدرسه سازی، انتقال خون، مبارزه با اعتیاد، کار و اشتغال فعالیت خیرین تخصصی انجام می گیرد و گلستان در کشور جزء استان های پیش رو است ابراز امیدواری کرد؛ مجمع خیرین شهرستان و حوزه های دیگر هم فعال شوند و در آبادی استان و به حداقل رساندن مشکلات مردم به ویژه قشر محروم سهیم شوند.
رئیس مجمع خیرین گلستان تاکید کرد؛ اگر برخورد مسئولان با خیرین دوستانه، منطقی و معقولانه باشد و نظرات شان در تصمیمات عام المنفعه لستان لحلظ شود دامنه ی فعالیت های مشترک گسترش پیدا می کند کارهای بزرگی انجام می گیرد.
وی ادامه داد؛ ما هم با قانون گریزی و فرار مالیاتی موافق نیستیم اما بدون مدرک و سند نباید یک گروه را متهم نمود و باعث دلسردی شان شد.ش

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.