تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۸:۱۳
کد خبر : 4593

غیناقی مدیر کل خبر داد: تعمیر سقف ساختمان کانون پرورش فکری رامیان با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال

غیناقی مدیر کل خبر داد: تعمیر سقف ساختمان کانون پرورش فکری رامیان با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال
غیناقی مدیر کل استان از انجام تعمیرا سقف ساختمان کانون پرورش فکری رامیان با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال قبل از آغاز فصل بارش خبر داد.

در آستانه‌ی شروع بارش‌های پاییزی و طی عملیات عمرانی در کانون پرورش فکری رامیان و با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال، سقف ساختمان این مرکز بازسازی شد.

 

به گزارش نیمروز گلستان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، با توجه به شرایط نامناسب سقف مرکز فرهنگی هنری رامیان و رعایت مسایل ایمنی، تدبیری اندیشیده شد تا برای رفع این مشکل اقدام شود.

به گفته‌ی الهه غیناقی، مدیرکل کانون گلستان؛ به همین منظور و با رایزنی با اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان و با هزینه‌ای بالغ بر ۴ میلیارد ریال نسبت به بازسازی سقف این مرکز اقدام شد.

غیناقی با بیان اینکه پرداختن به پرورش فکر و تقویت هویت ملی و دینی در کودکان یک ضرورت است، بیان داشت: برای اعضای کودک و نوجوان این شهرستان کانون محل امن و مناسبی است که استعدادهای سرشار آنان را به مرز شکوفایی برساند.

گفتنی‌است در اوایل تابستان امسال و بدلیل وزش باد شدید، سقف ساختمان کانون شهرستان رامیان دچار آسیب شده بود که با تلاش مدیرکل استان و همکاری مسوولان این مشکل برطرف گردید و هم‌اکنون این مرکز در حال ارائه خدمات به کودکان و نوجوانان شهرستان است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.