تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۷
کد خبر : 4075

میلاد حضرت معصومه ( سلام الله علیها ) و روز دختر گرامی باد.

بهمن لك زائی فرد

میلاد حضرت معصومه ( سلام الله علیها ) و روز دختر گرامی باد.

میلاد حضرت معصومه ( سلام الله علیها ) و روز دختر گرامی باد.
از خداوند سبحان توفیق استفاضه از معارف اهل بیت عصمت و طهارت و الگوگیری از حضرت فاطمه معصومه ( سلام الله علیها) را برای مادران ، خواهران و دختران عفیف ایران اسلامی مسألت می نمایم.

 

 

استاد سرکار خانم اشرف کیخا ، مدرس دانشگاه و رئیس کمیسیون تخصصی بانوان کشور با صدور پیامی فرا رسیدن میلاد مسعود حضرت فاطمه معصومه ( سلام الله علیها) را تبریک و تهنیت گفت و طی یادداشتی اختصاصی نوشت :

با اتحاف تحیات الهی

فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت مظهر کرامت و کریمه اهل بیت، حضرت معصومه (سلام الله علیها) و آغاز دهه کرامت را به محضر قاطبه ارادتمندان و دلباختگان خاندان عظیم الشأن اهل بیت عصمت و طهارت ( صلوات الله و سلام علیهم اجمعین) تبریک و تهنیت عرض می نمایم .

رئیس کمیسیون تخصصی بانوان کشور خاطر نشان کرد : از دستگاه های متولی و سازمان های ذی ربط انتظار می رود کما فی السابق با بهره گیری از علوم و تجارب متخصصان ، کارشناسان و مشاوران حوزه بانوان در راستای امر خطیر آموزش مهارت های زندگی و ارائه خدمات مشاوره و روانشناسی و بهبود سلامت روانی فردی و اجتماعی جامعه و بنات معزز این مرز و بوم اقداماتی مؤثر صورت پذیرد .

کیخا در خاتمه اظهار داشت : از خداوند سبحان توفیق استفاضه از معارف اهل بیت عصمت و طهارت و الگوگیری از حضرت فاطمه معصومه ( سلام الله علیها) را برای مادران ، خواهران و دختران عفیف ایران اسلامی مسألت می نمایم .

و من الله التوفیق و علیه التکلان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.