تاریخ انتشار : جمعه ۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷
کد خبر : 2989

دهنوی تاکید کرد:پرداخت تسهیلات ترویجی کشاورزی فقط به کسانی که از کانال مهارت عبور کرده باشند

دهنوی تاکید کرد:پرداخت تسهیلات ترویجی کشاورزی فقط به کسانی که از کانال مهارت عبور کرده باشند
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان در شورای مهارت بر لزوم تدوین سند ائتلاف مهارت آموزی استان ،سندی توسعه ای و تحول گرا تاکید کرد.

معاون هماهنگی اقتصادی استاندار در شورای مهارت تاکید کرد :

الزام به کسب مهارت افراد برای پرداخت تسهیلات ترویج کشاورزی 

 

معاون هماهنگی اقتصادی استاندار در شورای مهارت با تاکید بر حمایت از طرح های توسعه ای و محرومیت زدایی بر پایه مهارت در ۱۰۳ روستای کم برخوردار گلستان اظهار کرد : سند ائتلاف مهارت آموزی استان گلستان یک سند تحول گرا و توسعه ای در تمامی بخش ها و حوزه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است که نیازمند توجه و دقت نظر دستگاه های اجرایی می باشد.وی افزود: مجمعی شامل افرادی صاحب نظر و متخصص به منظور تسریع و قابل اجماع بودن برای تدوین سند ائتلاف مهارت آموزی استان گلستان تشکیل شود.

دهنوی بیان کرد: موضوع مهم مارکتینگ و برندسازی محصولات و تولیدات با توجه به سیاست گذاری های توسعه ای در گلستان به طور ویژه ای در سند ائتلاف مهارت آموزی استان نگاه شود.

دهنوی گفت: برگزاری مسابقات ملی مهارت فناوری اطلاعات به میزبانی استان گلستان رویدادی بسیار بزرگ، مهم و ائتلافی بود که نشان داد همکاری با بخش خصوصی می تواند نتایج مثبتی را به همراه داشته باشد و این مسابقات برای استان یک برند شد.وی ضمن تاکید بر اهمیت موضوع مهارت آموزی و توانمندسازی نیروی انسانی، گفت: یکی از مصوبات این جلسه الزام پرداخت تسهیلات در بخش ترویج کشاورزی فقط برای کسانی از کانال مهارت عبور کرده باشد میسر خواهد بود.

دهنوی در بخشی دیگر تاکید کرد: با توجه به برنامه ریزی ها در خصوص طرح ۴۰۴۰ که موضوع توسعه و محرومیت زدایی در ۱۰۳ روستای منتخب استان گلستان را دنبال می کند، از طرح های توسعه ای و محرومیت زدایی بر پایه مهارت در این مناطق حمایت شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.