تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۵
کد خبر : 4189

کرایلو مدیر کل استان از مسئولان سازمان فنی وحرفه‌ای کشور درخواست کرد: ایجاد دبیرخانه دائمی مسابقات مهارتی کشور در گلستان

کرایلو مدیر کل استان از مسئولان سازمان فنی وحرفه‌ای کشور درخواست کرد: ایجاد دبیرخانه دائمی مسابقات مهارتی کشور در گلستان
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای گلستان ایجاد دبیرخانه مسابقات مهارتی کشور در استان را مطالبه استان از مسئولان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور عنوان کرد.

کرایلو مدیر کل استان از مسئولان سازمان فنی وحرفه‌ای کشور درخواست کرد:

ایجاد دبیرخانه دائمی مسابقات مهارتی کشور در گلستان

 

مدیرکل آموزش فنی‌ و حرفه‌ای گلستان با اشاره به اینکه بودجه فنی و حرفه ای گلستان در دولت سیزدهم از رشد ۵۷۰ درصدی برخوردار شده ،ایجاد دبیرخانه دائمی مسابقات مهارتی کشور در استان گلستان را مطالبه استان از مسئولان سازمان فنی و حرفه‌ای کشور عنوان کرد.

 

به گزارش نیمروز گلستان مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای گلستان در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه نخستین مسابقات دوستانه بین المللی مهارت ایران که به میزبانی گلستان برگزار شده بود با بیان این مطلب اظهار کرد: همراهی همه دستگاه‌های اجرایی با حمایت ویژه استان و با حمایت‌های که از سوی دولت سیزدهم صورت گرفت گلستان توانست میزبان رویداد بزرگ مسابقات بین المللی دوستانه مهارت باشد.

حمزه کرایلو با اشاره به اینکه برنامه ریزی ها برای برگزاری این دوره مسابقه در گرگان از آبان ماه سال گذشته آغاز شده و بعد از نیم قرن شاهد برگزاری مسابقات بین المللی دوستانه مهارت در جمهوری اسلامی ایران هستیم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای گلستان تصریح کرد: بودجه فنی و حرفه‌ای گلستان در دولت سیزدهم در حالی که بودجه این اداره کل در دولت دوازدهم ۱۵ میلیارد تومان بود از رشد بیش از ۵۷۰ درصدی برخوردار شده ولی این رقم در دولت سیزدهم به ۱۰۴ میلیارد  تومان رسیده و این نشان از توجه به امر بسیار مهم آموزش فنی و حرفه‌ای در این دولت است.

وی با اشاره به اقدامات لازم برای تسهیل برگزاری این مسابقات یادآور شد: گلستان با بسیاری از کشورهایی شرکت کننده که به صورت آنلاین در این مسابقات حضور داشتند فاصله ۸ ساعتی دارند اما این مسابقات بدون هیچ مشکلی برگزار شد.

کرایلو در خاتمه خاطرنشانکرد: ایجاد دبیرخانه دائمی مسابقات مهارتی کشور در استان  بعنوان یک ظرفیت برای بکارگیری تجارب یکی از خواسته‌های گلستان از مسؤولان فنی و حرفه‌ای کشور است که انتظار می‌رود انجام شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.