تاریخ انتشار : جمعه ۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸
کد خبر : 2969

عرضه اقلامی همانند مقنعه، روسری، البسه، چادر مشکی با قیمت‌های بسیار بالا زیبنده جامعه اسلامی نیست

م، امینی - روزنامه نگار

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان:ایجاد نمایشگاه‌های فصلی و ارائه ملزومات حجاب و عفاف با قیمت مناسب

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان:ایجاد نمایشگاه‌های فصلی و ارائه ملزومات حجاب و عفاف با قیمت مناسب
مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اینکه عرضه اقلامی حوزه عفاف و حجاب با قیمت‌های بالا در بازار اسلامی به صلاح نیست بر لزوم حمایت واحدهای تولیدکننده اقلام مرتبط تاکید کرد.

تاکید مدیر کل تبلیغات اسلامی استان:

لزوم حمایت واحدهای تولیدکننده اقلام مرتبط حجاب و عفاف 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گلستان  بر لزوم حمایت مسئولان استانی از مجموعه واحد های تولید کننده اقلام مرتبط با حجاب و عفاف در استان تاکید کرد.

به گزارش نیمروز گلستان حجت الاسلام و المسلمین عباسعلی گرزین که در نشست خبری بمناسبت سالروز تاسیس سازمان و هفته تبلیغ با خبرنگاران سخن می گفت اظهار کرد: حمایت از حجاب و عفاف صرفا با شعار و حرف راهکار مناسبی نیست و برای حمایت از تولید کنندگان که در این عرصه اقدام به تولید می‌کنند حمایت های مناسب انجام شود.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اینکه قیمت‌های بسیار بالا عرضه اقلامی همانند مقنعه، روسری، البسه، چادر و دیگر ملزومات عفاف و حجاب که بخش اعظم مصرف کنندگان آن بانوان هستند در بازار اسلامی زینده و صلاح نیست اظهار کرد : اگر حمایت های لازم از تولید کنندگان در زمینه اجاره مکان و خرید اقلام، کاهش مالیات‌ها و تبلیغات در سطح شهر از سوی دستگاه های ذیربط انجام شود بدون شک این محصولات باقیمت مناسب‌تری به بازار عرضه شده و خریداران زیادی از آن استقبال می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه یکی ایجاد نمایشگاه‌های فصلی برای ارائه ملزومات حجاب و عفاف با قیمت مناسب یکی دیگر از راهکارهای حمایت از تولید کنندگان و حقوق مصرف کنندگان در سطح استان که بالغ بر ۲۰ مجموعه تولیدی حجاب و عفاف در این راستا فعالیت دارند، گفت: بسیاری از این مجموعه‌ها به دلیل فقدان مکان و یا تأمین نشدن مواد اولیه از جمله پارچه با قیمت مناسب با شرایط بسیار سختی دست به گریان هستند و در همین راستا اداره تبلیغات اسلامی تا حد امکان برای در اختیار قرار دادن مکان مناسب توسط دستگاه‌های اجرایی و یا خیران و همچنین خرید مستقیم پارچه از کارخانجات با قیمت پایین‌تر از بازار، اقدام به حمایت از آنان می‌کند.

وی افزود: این حمایت به تنهایی و توسط اداره کل تبلیغات اسلامی امکان پذیر نیست و همه دستگاه‌های اجرایی برای اجرای آن باید پای کار بیایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.