تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۴
کد خبر : 389

گرگیج تشریح کرد:برنامه ها واهداف مجمع معتمدین وتحصیکرده های سیستانی گلستان در انتخابات۱۴۰۰/دعوت از آیت الله رئیسی تاشورای شهرگرگان و..

گرگیج تشریح کرد:برنامه ها واهداف مجمع معتمدین وتحصیکرده های سیستانی گلستان در انتخابات۱۴۰۰/دعوت از آیت الله رئیسی تاشورای شهرگرگان و..

بیانیه مهم گرگیج  دبیر مجمع مشورتی جمعی از معتمدین و نخبگان سیستانی استان گلستان در خصوص انتخابات۱۴۰۰   @ در انتخابات ریاست جمهوری جمعبندی مجمع فرهیختگان سیستانی؛دعوت حضرت آیت الله رئیسی وحمایت تمام قد ازبرنامه های ایشان است.   @در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تا زمان اعلام نظر مراجع رسمی درخصوص احراز صلاحیت

بیانیه مهم گرگیج  دبیر مجمع مشورتی جمعی از معتمدین و نخبگان سیستانی استان گلستان در خصوص انتخابات۱۴۰۰

 

@ در انتخابات ریاست جمهوری جمعبندی مجمع فرهیختگان سیستانی؛دعوت حضرت آیت الله رئیسی وحمایت تمام قد ازبرنامه های ایشان است.

 

@در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تا زمان اعلام نظر مراجع رسمی درخصوص احراز صلاحیت هاهیچ عهدوپیمانی با هیچ فرد؛جناح وگروهی نداشته ونداریم

 

@ مجمع فرهیختگان سیستانی به شاخص ها و معیارهای انتخاب کاندیدای اصلح را که توسط کارشناسان مجمع پس از ساعتها بحث وبررسی مشخص ودسته بندی وبارم بندی شده است در چهارچوب ارکان نظام وخطوط قرمز ترسیمی در راستای حضورحداکثری وخردجمعی وتعامل سازنده؛ پای بند وملاک عمل می داند

 

@ درخصوص حضور کاندیداهای سیستانی در شهر گرگان و سایر شهرها و روستاهای استان گلستان قاطعانه اعلام میکنیم که تحت هیچ شرایطی بنا نداریم با تشدید حساسیتهای قومی در انتخابات زمینه سوء استفاده افراد فرصت طلب را فراهم نمائیم. ضمن احترام به همه قومیتها ، از کاندیداهای سیستانی درصورت داشتن شرایط لازم و پس از تایید صلاحیت با شرایط خاص اعلام حمایت میکنیم همچنین با تکثر کاندیداهای سیستانی مخالف هستیم و در شهر گرگان درصورت داشتن شاخص ها و معیارهای مجمع از تعداد معدود ومعینی کاندیدا متناسب با ظرفیت های جمعیتی ودر تعامل باسایر شهروندان نجیب گرگان و درکنار سایر کاندیداهایی که مورد تایید مجمع قرار می گیرند ، حمایت میکنیم .وقطعالیستی عمل خواهیم کرد.

 

@ شورای اسلامی شهربخصوص در گرگان بعنوان مرکز استان گلستان جای آزمون و خطا نیست ، جای قومیت گرایی و جناح بندی سیاسی و تبعیض نمی تواند باشد. هدف اصلی ذیل شاخص های اصلی ؛باید        ( توسعه متوازن شهر گرگان در همه زمینه باشد. )

 

@ شورای اسلامی شهرگرگان جایی است که باید زمینه آرامش ، توسعه متوازن عمرانی و بسترسازی در فعالیتهای فرهنگی ، ورزشی و مذهبی و اقتصادی را برای شهروندان فراهم کرد تا شهروندان علاقه مند به مشارکت در سازندگی شهر باشند.

 

@ میخواهیم به کسانی در شهر گرگان رای بدهیم که علاوه بر آشنائی آنان ( به خیابان ولیعصر (شالیکوبی ) و گلهشر دخانیات ناهارخوران و مینا گل و سایر جاهای برخوردار ونسبتا توسعه یافته ی گرگان ؛ از محلاتی همچون کوی انجیراب قلعه حسن کوی محتشم اسلام آباد اوزینه کوی طبیعت شهرکهای پایین کمربندی ) نیز خبر داشته باشد تا درتوزیع اعتبارات عمرانی شهر گرگان به عدالت عمرانی در بودجه شهرداری گرگان رای دهد .وبه توسعه متوازن وعادلانه در تمام شئون باور داشته باشند.

 

@ بعنوان کسی که شخصا سالها خدمتگزار مردم بعنوان شهردار در اقصی نقاط کشور بودم وبه نیابت از مجمع فرهیختگان سیستانی که مرکب ازیکی از بهترین جمع های معتمدین وتحصیلکرده های برجسته در رشته های مرتبط با حوزه کاری شورا وشهرداری می باشد؛اعلام میکنم که با حفظ شعار ( بیائید شهر را با هم اداره کنیم ) میتوانیم شهری خوب و ایده آل داشته باشیم .تا از این رهگذر احساس تعلق خاطر به گرگان در همگان تقویت ونهادینه شود.

 

@شعار مجمع معتمدین و نخبگان سیستانی در کل شهرها وروستاهای استان گلستان در انتخابات ۱۴۰۰ ( بیائید شهر وروستا را باهم اداره کنیم ) خواهد بود .

 

@ همه اقشار مردم حق انتخاب دارند و میتوانند با حضور گسترده در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا هم شور انتخاباتی ایجاد کنند و هم با انتخاب درست شعور انتخاباتی خود را در جامعه اسلامی عینیت بخشند.

 

@ توصیه و تاکید مجمع به همه شهروندان و گروهها و جناحها و عزیزانی که تلاش میکنند در انتخابات شرکت و پیروز شوند این است که :

 

پیروزی همه ما در مشارکت حداکثری در انتخاب ۱۴۰۰ می باشد و انتخاب افرادی که با داشتن ( تفکر شورایی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری ) عشق خدمت به مردم داشته باشند .مجمع فرهیختگان سیستانی آماده است تا در هرزمان ومکان در خصوص ایده ها؛اهداف وبرنامه های خود با هر فرد وگروه درون نظان وعلاقمند به خدمت به مردم وتوسعه شهر واستان به مباحثه بپردازد ودرب مجمع به روی تمام شهروندان بخصوص معتمدین وتحصیلکرده ها باز بوده وخواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.