حسنی سرپرست دانشگاه خبر داد: تربیت نیروی ماهر، رویکرد دانشگاه ملی مهارت گلستان
سرپرست دانشگاه ملی مهارت استان گلستان خبر داد:
ارائه حدود ۶۰ درصد آموزشهای دانشگاه بصورت عملی، کارگاهی و آزمایشگاهی
سرپرست دانشگاه ملی مهارت استان گلستان با تأکید بر اینکه قریب ۶۰ درصد آموزشها در دانشگاه بهصورت عملی، کارگاهی و آزمایشگاهی ارائه میشود از ترویج مهارتآموزی بعنوان اولویت مرکز گلستان که باعث رونق اقتصاد، اشتغال و تولید شده که استمرار آن به توسعه همه جانبه استان منجر خواهد شد خبرداد.
به گزارش نیمروز گلستان به نقل از ایرنا ، محمد حسنی که بمناسبت گرامیداشت روز خبرنگار در جمع خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز گلستان حضور یافته بود اظهار کرد: رسالت دانشگاه ملی مهارت تربیت تکنسین و تخصیص نیروی انسانی به بازار کار است و تلاش میکنیم با استفاده از همه ظرفیتها، فرصت تبدیلشدن به متخصصان را در اختیار دانشجویان این دانشگاه قرار دهیم.
وی افزود: دانشگاه ملی مهارت که تا پیش از این با نام دانشگاه فنی و حرفه ای فعالیت میکرد برای اجتناب از وجود عنوان مشابه میان این دانشگاه و سازمان فنی و حرفهای تغییر نام داده و با همان رسالت پیشین خود در حال تربیت نیروهای متخصص و کاربلد برای ورود به بازار کار است.
محمدحسنی تأکیدکرد: این مرکز آموزش عالی با پنج مرکز در استان شامل مرکز پسران امام علی (ع) کردکوی، پسران شهید چمران و مرکز دختران مائده گرگان، پسران امام خمینی (ره) علیآبادکتول و مرکز دختران کوثر گنبدکاووس با حدود پنج هزار دانشجو مشغول فعالیت است.
وی گفت: این مراکز به دانشجویان چندین رشته در مقاطع کاردانی و کارشناسی ارشد آموزش داده که رشته فرش دستباف مرکز کوثر گنبدکاووس به عنوان تنها رشته بومی استان نیز در حال تربیت نیروهای متخصص در این رشته است.
سرپرست دانشگاه ملی مهارت استان با گرامیداشت سالروز شهادت محمود صارمی که به روز خبرنگار نامگذاری شده،از فعالان این عرصه بعنوان منادیان آزادی و صلح در جهان یاد کرد که با ارسال اخبار و پیام های خود، در مسیر برقراری آرمانهای بلند انسانی در حال تلاش هستند.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰