تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۲
کد خبر : 3254

در نشست خبری شهردار و اعضای شورای شهر تاکید شد :

توسعه متوازن علی آباد کتول الویت مدیریت شهری

توسعه متوازن علی آباد کتول الویت مدیریت شهری
شهردار علی آبادکتول با اشاره به اخذ مجوز تله کابین و تاکید استاندار و نماینده مردم بر تسریع امور از نیاز مبلغ ۶۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این پروژه خبر داد.

 تاکید استاندار و نماینده منطقه بر تسریع مقدمات:

اجرای پروژه تله کابین کبودوال با ۶۵۰ میلیارد تومان اعتبار

شهردار علی آبادکتول با اشاره به اینکه مجوز تله کابین پس از ۶ سال با پیگیری های فراوان اخذ شده آخرین وضعیت برآورد هزینه برای اجرای پروژه تله کابین کبودوال را قریب ۶۵۰ میلیارد تومان اعتبار ذکر کرد و گفت:استاندار گلستان و نماینده مردم در مجلس و مدیریت شهری بر آغاز هر چه سریع‌تر این پروژه تاکید دارند .محمد کوهستانی اظهار امیدواری کرد با توجه به رایزنی‌ها با شرکت مجری طرح با انجام اقدامات لازم این طرح وارو فاز اجرایی شود.

مهندس کوهستانی در ادامه بااشاره به اینکه طرح انجام مطالعات بازآفرینی شهری بمنظور ساماندهی و جمع آوری و هدایت آبهای سطحی در حال پیگیری است از اجرای طرح المان جایگزین میدان ولایت در مرکز شهر متناسب با شرایط بومی و فرهنگی خبر داد.

محمد کوهستانی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: با تلاش همکاران و حمایت های اعضای شورای شهر  رقم بودجه شهرداری از رقم ۹۰ میلیارد تو مان در سال گذشته به مبلغ  ۲۱۰ میلیارد تومان افزایش یافته است. همچنین اجرای طرح جایگزین المان میدان ولایت  که این طرح نهایی شده و اجرای آن بزودی آغاز خواهد شد، اجرای پروژه تله کابین در کبودوال، احداث پارک ،بلوار مرکز شهر ،۳۰ متری شرقی را از مهم ترین اقدامات عمرانی در دست پیگیری و اجرا ذکر کرد.

شهردار علی آبادکتول  همچنین تکمیل خانه فرهنگ محله خارکلاه و افزایش تعداد بخ ۳ خانه فرهنگ تا پایانسال، ،  اجرای پارک الازمن مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان آغاز شده است و امیدوایم در دهه فجر امسال آن را به بهره برداری برسانیم. پارک الازمن، از نمونه طرح های شاخصی است که در دستور کار قرارگرفته و در حال انجام است.

شهردار علی آباد با تاکید براینکه توسعه متوازن در تمامی محلات سطح شهر در دستور کار قرار گرفته و مجموعه شهرداری علی آباد نیز این مهم را با جدیت در دستور کار برای ایجاد نشاط و امید آفرینی قرار داده افزود:اجرای طرح ۳۰  متری سنگ مرز نیز از دیگر پروژه های مهم شهرداری است که مبلغ ۵میلیارد تو مان برای آن در نظر گرفته شده است.

کوهستانی گفت: در حوزه نهضت آسفالت تیز سال گذشته بالغ بر ۱۴۵ هزار متر مربع آسفالت در سطح شهر با اعتبار بالغ بر ۳۶۰ میلیارد تومان اجرا شده و با توجه به اینکه هم اکنون ۶۰۰ تن قیر موجود داریم در نظر داریم تا پایان سال تمامی معابر شهر اسفالت و دیگر هیچ معبر خاکی در شهر نداشته باشیم.

وی گفت: همیشه در حوزه آکادمیک. بخش ترافبک ضعف داشتیم و قرار شد طرح جامع ترافیک شهری بر ای علی آباد در دست تدوین است که بدون شک. کمک زیادی به حل معضل ترافیک می کند.

کوهستانی گفت: احداث جاده سلامت که از نیتزعای مردم شهر بود اجرایی شد و زیر ساخت های فرهنگی شهر را ارتقا داده و خواهیم داشت و افزایش خانه های فرهنگ از نمونه این اقدامان است که تا کنون ۳ خانه فرهنگ افتتاح شده است. وی با اشاره به اینکه مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اجرای پارک الازمن اختصاص داده شده است، گفت: سعی داریم این پروژه را در ایام دهه فجر امسال به بهره برداری برسانیم.وی توسعه متوازن در تمامی محلات را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این شهرداری دانست و اظهار کرد: این مهم در راستای ایجاد نشاط و امید آفرینی در دستور کار قرار گرفته است.

کوهستانی یادآور شد: اجرای طرح ۳۰ متری سنگ مرز نیز از دیگر پروژه‌های مهم شهرداری است که مبلغ ۵ میلیارد تومان برای آن در نظر گرفته شده است.وی ۱۷۰ هکتار از مساحت شهر علی آباد را بافت فرسوده و ناکار آمد دانست و افزود: این میزان از مساحت شهرستان نیازمند هرچه سریع‌تر احیا و رسیدگی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.